Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu

30.05.2019 14:32

Královéhradecký kraj nevyhověl námitce na veřejnou soutěž na autobusovou dopravu. Na dnešním mimořádném jednání o tom rozhodla Rada Královéhradeckého kraje.

Červíček (ODS): Rada kraje zamítla námitku na soutěž pro autobusovou dopravu
Foto: ODS
Popisek: Martin Červíček

Termín pro podávání elektronických nabídek na dodavatele, kteří v regionu zajistí autobusovou dopravu do roku 2030, skončil 16. května.

„Za poslední dva týdny proběhlo otevření elektronických nabídek a nyní probíhá kontrola obsahu těchto nabídek dle předepsaných kritérií. Předpokládáme, že zhruba v polovině června zasedne hodnotící komise, která bude řešit závěry vzešlé s posouzení nabídek,“ sdělil první náměstek pro dopravu Martin Červíček.

Královéhradecký kraj v řádném termínu obdržel nabídky od devíti dopravních firem, přičemž některé společnosti podaly své nabídky pro více z uvedených oblastí nebo se účastní ve sdružení s jinou firmou a vystupují jako vedoucí sdružení. Všichni uchazeči tento týden obdrželi protokol o otevření nabídek.

Vedle toho kraj v zákonné lhůtě 15 dnů vypořádal jednu námitku na vypsanou soutěž. „Po podrobném a srozumitelném vypořádání se s námitkou na autobusový tendr Rada Královéhradeckého kraje neshledala důvody k jejímu vyhovění a námitku zamítla,“ doplnil náměstek Červíček.

Další bližší informace o konkrétních nabídkách a posouzení Královéhradecký kraj zveřejní po schválení výsledku soutěže Radou Královéhradeckého kraje.

Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy loni. Hodnota celé zakázky činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun, a je proto nejnákladnější veřejnou soutěží v historii kraje. Tendr má zajistit autobusovou dopravu v celém Královéhradeckém kraji od roku 2020 do roku 2030.

Zakázka se dělí na osm dílčích částí: Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko. Zajištění autobusové dopravy má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského.

Referenční rozsah dopravního výkonu byl stanoven na 18,4 milionu autobusových kilometrů ročně. Aktuální součet maximální výše nabídkových cen v jednotlivých částech je pro jeden rok 716,2 milionu korun bez DPH. Zakázka počítá s nasazením 248 autobusů.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Paní poslankyně mám tento dotaz. Je vůbec možné, aby ministr vnitra Rakušan schválil migrační pakt v Bruselu, aniž by to předtím projednala poslanecká sněmovna. Vy poslanci, které jsme si my občané zvolili, aby vedli a spravovali tuto zem, ku prospěchu nás občanů, kteří si vás platíme, přece nejde o...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kolaja (Piráti): Výrobky bez kazítek a s možností opravy

12:12 Kolaja (Piráti): Výrobky bez kazítek a s možností opravy

Udržitelnější výrobky, které bude možné po rozbití opravit, a až doslouží, dočkají se recyklace. To …