Červíček (ODS): Rozhodování rady je u konce, čekáme na rozhodnutí ÚOHS

11.08.2019 18:15

Rada Královéhradeckého kraje zamítla poslední námitku autobusové společnosti ARRIVA. V tuto chvíli má kraj vybrané všechny dopravce na zajištění linkové dopravy ve všech oblastech na deset let a čeká na ukončení dvou správních řízení vedených na ÚOHS. Poté případně podepíše smlouvy s dopravci.

Červíček (ODS): Rozhodování rady je u konce, čekáme na rozhodnutí ÚOHS
Foto: ODS
Popisek: Martin Červíček

„Rada Královéhradeckého kraje po podrobném a srozumitelném vypořádání se s poslední podanou námitkou na autobusový tendr společností ARRIVA neshledala důvody k jejímu vyhovění, a proto námitku zamítla. Trváme na tom, že námitka na soutěž byla neoprávněná. Rozhodování Rady Královéhradeckého kraje je u konce, nyní čekáme na rozhodnutí ÚOHS, kde ještě běží dvě správní řízení. To, které v minulosti probíhalo na základě návrhu Autobusové dopravy Podbořany, ÚOHS 31. července zastavil, “ sdělil první náměstek hejtmana Martin Červíček odpovědný za oblast dopravy.

Královéhradecký kraj vypsal soutěž na zajištění veřejné autobusové dopravy v říjnu loňského roku. Hodnota celé zakázky činí v maximální hodnotě 7,7 miliardy korun. Tendr zajistí autobusovou dopravu v celém Královéhradeckém kraji do roku 2030.

Veřejná zakázka se dělí na osm dílčích částí: Broumovsko, Náchodsko, Novoměstsko, Rychnovsko, Trutnovsko, Královédvorsko, Hradecko a Jičínsko. Zajištění autobusové dopravy má přesah i na území sousedních krajů – Pardubického, Libereckého a Středočeského.

Vybraní dopravci, kteří budou zajišťovat pro kraj dopravu ve všech osmi oblastech Královéhradeckého kraje:

  • Broumovsko – sdružení společností CDS Náchod a P-Transport
  • Náchodsko – CDS Náchod
  • Novoměstsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus
  • Trutnovsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus
  • Královédvorsko – BusLine KHK
  • Jičínsko – BusLine KHK
  • Rychnovsko – sdružení společností Transdev Morava a Audis Bus
  • Hradecko – BusLine KHK

Referenční rozsah dopravního výkonu byl stanoven na 18,4 milionu autobusových kilometrů ročně. Aktuální součet maximální výše nabídkových cen v jednotlivých částech je pro jeden rok 716,2 milionu korun bez DPH. Zakázka počítá s nasazením 248 autobusů. Zakázka řeší zajištění veřejné autobusové dopravy na území celého Královéhradeckého kraje od třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2020 do dne předcházející třetí celostátní změny jízdních řádů v roce 2030.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rozvoral (SPD): Migrační pakt EU, který odsouhlasil ministr vnitra Rakušan, zásadně odmítáme

21:03 Rozvoral (SPD): Migrační pakt EU, který odsouhlasil ministr vnitra Rakušan, zásadně odmítáme

Ve čtvrtek 18. dubna byla v Poslanecké sněmovně zahájena mimořádná schůze, svolaná na žádost opozice…