Vzhledem k tomu, že jsem zpravodajem této legislativní novely, dovolte mi krátce představit její cíle. Chceme sjednotit dosud roztříštěná pravidla volebních kampaní do různých zastupitelských sborů. Zavedením nově navrhovaného kontrolního orgánu pověřeného dohledem nad hospodařením politických stran prosazujeme vyšší míru kontroly hospodaření stran a hnutí.
Konkrétní limity pro volební kampaně jsou navrhovány takto:
- 90 milionů korun pro volby do Poslanecké sněmovny;

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Článek obsahuje štítky
ČSSD , politická strana , politika , reklama , volební zákon , Chvojka , PV
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
Nepomohla ani osmimiliardová záloha, dodávka letounu C-390 se zpozdí.
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala