Proto je škoda, že díky obvyklé skromnosti a transparentnosti magistrátní koalice zapadl a téměř se o něm nemluví. Jaká je tedy budoucnost dopravy v Brně?
Koncept, který schválilo vedení města, je jasný: Brno má být postupem času prakticky bez aut, každý obyvatel má kolo a šalinkartu. Koncepce absolutně neřeší nynější dopravní problémy, jako je přesycenost silnic, pomalost dopravy a absence nových dopravních cest, naprostý nedostatek parkovacích míst nebo dokončení VMO (velkého městského okruhu). Naopak - např. parkovacích míst ještě ubude a z důležitých dopravních tepen se stanou kavárenské bulváry a zóny klidu. Je zcela zřejmé, že projekt neřeší to, po čem již nějakou dobu volá většina Brňanů – vyřešení přesycenosti dopravy a nekonečných problémů s parkováním (tedy pokud tím nemyslíme silnice zcela bez aut).

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV