„K těmto změnám a k posílení tramvajového provozu v Praze mám tři základní důvody. Budeme zavádět další zóny placeného stání, a proto je nezbytné, abychom nabídli také kvalitní a silnou veřejnou dopravu. Dlouhodobě podporuji ekologickou dopravu v centru města a tou jsou spolu s metrem právě tramvaje, které by měly tvořit v každém moderním městě klíčovou páteřní síť veřejné dopravy. V neposlední řadě jsem se rozhodl vyhovět přáním veřejnosti a městských částí, které byly často při tvorbě změn opomíjeny, a to podle mě nebylo správné,“ říká náměstek primátorky a radní pro oblast dopravy Petr Dolínek.
„Návrh zavádí potřebné posílení pražské tramvajové dopravy a vytváří chybějící přímá spojení. Tyto změny začnou platit 28. srpna 2016 a já osobně se na ně velmi těším.“
Od 28. srpna 2016 bude v pražských ulicích jezdit 24 tramvajových linek v denním provozu, tedy o tři více, než jezdí dnes.
Beze změny trasy: 12 linek (1, 3, 7, 8, 9, 10, 11, 13, 16, 17, 22, 26)
Změna trasy: 9 linek (4, 5, 6, 12, 14, 18, 20, 24, 25)

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Předškolní péče
Tvrdíte, že je předškolní péče dostupnější. To je sice částečně pravda, ALE. Myslíte, že je to vaše zásluha? Není to náhodou proto, že se rodí čím dál méně dětí? A pak dostupnější také není pro všechny. Vzniká sice řada soukromých školek, dětské skupiny apod., ale máte ponětí, kolik stojí? Proč na n...
Další články z rubriky

14:04 Zálom (Svobodní): Zelené cíle jsou v každém ohledu zlem
Reakce na svém veřejném facebookovém profilu na páteční blackout