Drápalová (SZ): Nesouhlasím s investováním do železnice, která nemůže konkurovat silniční dopravě

28.04.2015 21:03 | Zprávy

Modernizace trati z Prahy do Mnichova a Norimberku, na které se nedávno dohodl ministr dopravy Dan Ťok se svým bavorským protějškem, by prodloužila cestu vlakem do Mnichova a Norimberka i nadále až o hodinu delší, než při jízdě osobním automobilem.

Drápalová (SZ): Nesouhlasím s investováním do železnice, která nemůže konkurovat silniční dopravě
Foto: zeleni.cz
Popisek: Jana Drápalová, předsedkyně Strany zelených

Podle Strany zelených (SZ) je toto řešení neefektivní a stát by měl postavit novou vysokorychlostní trať, která může konkurovat výrazně rychlejšímu silničnímu spojení. Za nepřijatelné považuje SZ i to, že modernizovaná trať do Bavorska by měla být podle plánu ministerstva dopravy zprovozněna až v roce 2025.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Strana zelených

Tomio Okamura byl položen dotaz

Preferenční hlasy

Dobrý den, jak si vysvětlujete, že víc hlasů dostal třeba pan Rajchl nebo i váš bratr? A vůbec, že jste ve volbách celkově jako strana oslabili? Kde je podle vás chyba? Uvažujete třeba o tom, že byste skončil jako předseda?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ludková (ODS): Evropská unie je dnes spíš Evropské hromadné šílení

17:20 Ludková (ODS): Evropská unie je dnes spíš Evropské hromadné šílení

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k návrhu EK zrušit věkové limity pro změnu pohlaví.