Přiznávám, že i můj pohled je nutně subjektivní. Základem jakýchkoliv úvah ovšem musí být přijetí faktu narůstajícího objemu individuální automobilové dopravy.
Lidé totiž mají čím dál více automobilů, čím dál více jich využívají (mj. na úkor veřejné dopravy) a jezdí na čím dál větší vzdálenosti (i díky stěhování do satelitů).
Opouštění veřejné dopravy je přitom posilováno negativní zpětnou vazbou – snižující se počet přepravených osob (např. v opavské MHD o tři procenta ročně) vede k tlakům na omezování četnosti spojů, tím ke snižování atraktivity a k dalšímu snižování počtu přepravených osob. U mnohých zapadlejších obcí již přestává být využití veřejné dopravy pro denní dojíždění do práce reálné.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Vy pořád řešíte jen nějakou regulaci obsahu na internetu
Ale řešíte problém i z opačného úhlu, kdy se nejen z internetu vytrácí svoboda slova a názoru? Mě přijde, že se dnes už nahlas nesmí říci, co si opravdu myslíte. Nemyslím nezákonné věci, ale prostě svůj názor, který třeba zrovna vaše vláda nebo většinová společnost neuznává. To ale pak přeci není žá...
Další články z rubriky

8:15 Krejza (ODS): Lampedusa je spíše třídírna, Ukrajinci musí mít stejný status jako Afričani
Na konci června jsem byl ve Sněmovně zpravodajem pro azylový zákon, abych týden na to byl hozen do „…
- 7:11 Ministr Hladík: Energetické poradenství musí být dostupné, důvěryhodné a odborně kvalitní
- 6:09 Vích (SPD): Opět problém s migrací z jihu. Řecko se musí bránit samo
- 4:30 Ludková (ODS): Ne kriminálu za pár kytek
- 23:00 Ministr Kupka: Prodloužená platnost evidenční kontroly osobních aut přináší další úspory
- 21:07 Peštová (ANO): Konečně víme, kdo doprovází pana ministra Válka do Dubaje