Toto rozhodnutí ministerských úředníků považuji za správné a peníze za zcela účelově vynaložené. Je těžké si představit efektivnější protikorupční kampaň, jejímž účelem je seznámit veřejnost a nově vznikající vládu s tím, jak se na naších ministerstvech hospodaří. Nebýt této sexistické narážky, tak se ani nezamyslíme nad tím, že není lepšího prorůstového opatření než hromada plastových propisek s logem státní instituce!
Chcete vytáhnout domácí průmysl z krize? Investujte do propisek s logem Ministerstva průmyslu a obchodu! Chcete podpořit kulturu? No jasně, potřebujeme deštníky s logem Ministerstva kultury! Jak zajistím bezpečnost v ulicích? Rozdejme všem trička s logem Ministerstva vnitra!
Zní to nereálně? Ale vždyť reálná činnost našich ministerstev je ještě efektivnější! U propagační akce ministerstva zemědělství Ryba domácí za 150 milionů korun našlo NKÚ milionové chyby a nadto se prokázalo, že spotřeba českých ryb po této kampani ještě klesla! Myslíte, že další marketingové kampaně jako jsou Klasa, Regionální potravina, Vína z Moravy a Vína z Čech něčemu pomohou? Myslím kromě jejich realizátorů, samozřejmě.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Úsvit přímé demokracie