Grospič (KSČM): Babišův protiruský marketing

28.04.2021 4:31 | Komentář

Také patřím k těm, kteří jsou názoru, že kauza Vrbětice je kromě objednávky americké administrativy a dodavatele pro jadernou elektrárnu i povedenou marketingovou akcí premiéra, který si chce své zájmy oligarchy pojistit o jedno další volební období.

Grospič (KSČM): Babišův protiruský marketing
Foto: ksčm
Popisek: Stanislav Grospič

Pravda, pro Čechy to byla zmatená vláda, která se vezla po vlně konjunktury, rozdala, co mohla coby permanentní předvolební kampaň a nakonec vyrukovala s obviněními, které zdestruovaly naši už tak dost chorou diplomacii.

Premiér, odkojený režimními elitami podniků zahraničního obchodu a privatizačními šíbry režimu následujícího, se přes velkohubé fráze a názorové proměny, zavděčil kancléřce Merkelové a přátelům ve Washingtonu, kteří mu dovolili sedět na pár minut na pohovce v Bílém domě. Nakonec nejposlušnější byl pan premiér k Izraeli, jakákoli kritika byla nepřípustná, byť by byla oprávněná.

Komu teče do bot, ten je k mocným nejposlušnější. Vrbětice vygradovaly explozí neschopnosti populismu, naprosté oddanosti systému ze strany těch „nesystémových“ a dokázaly, že líp nebude a že vést stát jako firmu nás dovedlo po bok Ukrajiny či Pobaltí.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Radim Fiala byl položen dotaz

hypotéky

Na jaké výši plánujete zastropování hypotečních úvěrů? A máte taky plán, jak vlastní bydlení zlevnit a zpřístupnit i lidem, co nevydělávají statisíce měsíčně? Protože těch je většina

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Šimek (KDU-ČSL): Peníze se zase rozdělují na dvě hromádky

19:05 Šimek (KDU-ČSL): Peníze se zase rozdělují na dvě hromádky

Projev na 12. schůzi Senátu 3. července 2025 k školskému zákonu