Proč byla mezi zpoplatněné trasy zrovna vybrána silnice I/20 a nikoliv I/22 zástupci ministerstva dodnes uspokojivě nevysvětlili. Přesto se výkonové zpoplatnění daného úseku chystá od 1. ledna příštího roku.
To logicky posílilo volání odpůrců takového řešení mezi obyvateli obcí při silnici I/22, obávajících se většího průjezdu kamionů, a tedy i větší devastace silnice, hluku, prašnosti, atp. Odpůrci tohoto řešení logicky očekávají, že se v případě zpoplatnění prvního a vynechání druhého úseku množství těžké dopravy na I/22 zvýší. Svůj odpor dokázali vtělit i do usnesení zastupitelstva Jihočeského kraje. Je to právě krajské zastupitelstvo, které už před dvěma lety odmítlo zpoplatnění jedniček jako první. Zároveň je však v usnesení variantní návrh, že pokud by byla silnice I/20 zpoplatněna, musí být zpoplatněn i úsek I/22.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV