Nedílnou součástí každé volební kampaně jsou billboardy. Na nich se v posledních týdnech před kláním politických stran snaží zviditelnit kandidáti daných politických stran a to i ti, kteří jinak aktivitou ve sněmovně neoplývají. Dříve hlavní pravicová síla ODS se nicméně v průběhu posledních let natolik znemožnila, že místo portrétů lídrů raději zvolila jakési logo ptáčka, které navíc vypadá jako logo sociální sítě TWITTER. Jedná se podle mě o důkaz toho, že tato politická strana se stydí za svoji značku i své vlastní kandidáty a úmyslně je nedává voličům na odiv.
Chápu, že smutné postavy ODS jako je například Pavel Bém, Milan Jančík, Ivan Langer, Marek Benda, Petr Nečas nebo snad zcela nevýrazní Martin Kuba a Miroslava Němcová by spíše voliče odradili, ale myslím si, že politické strany by se za své kandidáty a členy stydět neměly. Jsou to totiž právě a jen oni, kteří mohou utvářet praktickou každodenní politiku. Sebevíc altruistický volební program tak bude sotva k uvěření, pokud by lidé věděli, že za ním stojí třeba například takový Martin Kocourek, známý svojí kauzou s odklonem peněz od své manželky nebo bývalý primátor hlavního města Prahy Bohuslav Svoboda, toho času jeden z obviněných v kauze Opencard.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD