„Hlavním posláním agentury bude koordinace a efektivní využívání marketingových aktivit v oblasti cestovního ruchu, a to jak u nás, tak v zahraničí,“ uvedl hejtman Olomouckého kraje Ladislav Okleštěk.
Nová centrála cestovního ruchu bude na poli marketingu úzce spolupracovat s oběma dosud fungujícími organizacemi – Střední Morava a Jeseníky – Sdružení cestovního ruchu. Řídit bude například prezentaci kraje na veletrzích a výstavách, marketingové kampaně nebo spolupráci s ostatními regiony.
„Pilotní fáze činnosti centrály začne v průběhu příštího roku. Poté, co se rozjede naplno, bude poskytovat servis mnoha partnerům z oblasti cestovního ruchu v Olomouckém kraji,“ dodal Vladimír Lichnovský, uvolněný člen Zastupitelstva Olomouckého kraje pro oblast vnějších vztahů a cestovního ruchu.
Centrála bude ve stoprocentním vlastnictví Olomouckého kraje. Ten také bude na její provoz finančně přispívat.
autor: PV