Horáček (STAN): Obchvat Jaroměře i D11 mají náskok, ale občané Jaroměře nejásají

29.06.2020 16:47

Klíčové stanovisko o vlivu stavby na životní prostředí (EIA) totiž kolaudaci dálnice podmínilo současným vybudováním severního obchvatu Jaroměře, který by z dálnice odvedl dopravu směrem na Náchod.

Horáček (STAN): Obchvat Jaroměře i D11 mají náskok, ale občané Jaroměře nejásají
Foto: STAN
Popisek: Josef Horáček

A právě to je problém. Zatímco stavba dálnice je v plném proudu, obchvat ještě nemá vykoupené pozemky ani stavební povolení. Přitom Ředitelství silnic a dálnic (ŘSD) předloni očekávalo, že povolení získá do konce roku 2019. „V současné době předpokládáme zprovoznění obou staveb ve stejném časovém horizontu,“ sdělil tehdy mluvčí ŘSD Jan Studecký.

„Bohužel v tuto chvíli nemáme žádnou oficiální informaci. Oslovím v této věci pana ministra, aby nás seznámil s tím, kdy které úseky dálnice chtějí zprovoznit a jestli doprava dál povede přes Jaroměř, nebo jestli tranzit na Trutnov bude ústit za Jaroměří u Hořenic,“ přiznal starosta Jaroměře Josef Horáček (nestr. za VPM)

Jednoznačně požadujeme, aby doprava na Náchod sjížděla před městem. Kdyby šla přes Hořenice, předpokládám, že by si (řidiči) zkracovali cestu po místních komunikacích. I kdyby se vraceli na kruhový objezd, nedávalo by to smysl. Provoz v Jaroměři by to nijak nesnížilo,“ zdůraznil Josef Horáček.

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama

autor: PV

reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Ministr Havlíček: Návrh normy Euro 7 musí být technicky proveditelný a nákladově přiměřený

5:35 Ministr Havlíček: Návrh normy Euro 7 musí být technicky proveditelný a nákladově přiměřený

Česká republika varuje před nevyváženým návrhem evropské emisní normy Euro 7 pro lehká a těžká vozid…