Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost

25.01.2023 22:21 | Tisková zpráva

Nově budou moci političtí aktéři k cílení své reklamy využívat pouze data, která uživatelé explicitně pro tento účel schválí.

Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost
Foto: pirati.cz
Popisek: Marcel Kolaja

Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů (IMCO) také schválil konec zneužívání osobních dat, či využívání takzvané behaviorální reklamy, tedy metody, která analyzuje chování občanů. Nová pravidla také počítají s větší transparentností politické reklamy, kdy bude jasné, kdo na koho cílí, za kolik peněz a proč.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tomio Okamura byl položen dotaz

Preferenční hlasy

Dobrý den, jak si vysvětlujete, že víc hlasů dostal třeba pan Rajchl nebo i váš bratr? A vůbec, že jste ve volbách celkově jako strana oslabili? Kde je podle vás chyba? Uvažujete třeba o tom, že byste skončil jako předseda?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Herman (ANO): Amatéři v akci. Opakovaně neúspěšný tendr na údržbu středočeských silnic

9:17 Herman (ANO): Amatéři v akci. Opakovaně neúspěšný tendr na údržbu středočeských silnic

To nevymyslíš! První výročí zpackaného tendru na údržbu středočeských silnic oslavil Středočeský kra…