Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost

25.01.2023 22:21 | Tisková zpráva

Nově budou moci političtí aktéři k cílení své reklamy využívat pouze data, která uživatelé explicitně pro tento účel schválí.

Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost
Foto: pirati.cz
Popisek: Marcel Kolaja

Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů (IMCO) také schválil konec zneužívání osobních dat, či využívání takzvané behaviorální reklamy, tedy metody, která analyzuje chování občanů. Nová pravidla také počítají s větší transparentností politické reklamy, kdy bude jasné, kdo na koho cílí, za kolik peněz a proč.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Jana Černochová byl položen dotaz

Vy byste pořád zvyšovala výdaje na obranu

Ale je tu nebo celkově v Evropě snad díky tomu bezpečněji? Vždyť nedokážete ani uchránit hranice od toho, aby je nelegálně překračovali migranti. Takže moje otázka je, k čemu vlastně je to navyšování výdajů? Já nevidím žádný efekt. Navíc podle všeho chybí lidi - armáda hlásí podstav, takže k čemu ná...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Lipavský: Problémem je ruský imperialismus

22:01 Ministr Lipavský: Problémem je ruský imperialismus

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k jednání na Aljašce