Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost

25.01.2023 22:21 | Tisková zpráva

Nově budou moci političtí aktéři k cílení své reklamy využívat pouze data, která uživatelé explicitně pro tento účel schválí.

Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost
Foto: pirati.cz
Popisek: Marcel Kolaja

Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů (IMCO) také schválil konec zneužívání osobních dat, či využívání takzvané behaviorální reklamy, tedy metody, která analyzuje chování občanů. Nová pravidla také počítají s větší transparentností politické reklamy, kdy bude jasné, kdo na koho cílí, za kolik peněz a proč.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Tomio Okamura byl položen dotaz

Stíhání

Někde jsem četla, že za ty vaše plakáty chce policie stíhat i hnutí. Můžete mi vysvětlit, jak se jakékoliv hnutí stíhá? To jakože všichni členové nebo jak můžete stíhat hnutí? A co myslíte, jak soudy rozhodnou a kdy? Bude to ještě do voleb?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Dostál (Stačilo!): USA a Rusko jsou sousedi

6:23 Dostál (Stačilo!): USA a Rusko jsou sousedi

Malé poučení ze summitu Putin-Trump, publikované na svém veřejném facebookovém profilu