Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost

25.01.2023 22:21 | Tisková zpráva

Nově budou moci političtí aktéři k cílení své reklamy využívat pouze data, která uživatelé explicitně pro tento účel schválí.

Kolaja (Piráti): Konec zneužívání osobních dat pro politickou reklamu a vyšší transparentnost
Foto: pirati.cz
Popisek: Marcel Kolaja

Výbor pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů (IMCO) také schválil konec zneužívání osobních dat, či využívání takzvané behaviorální reklamy, tedy metody, která analyzuje chování občanů. Nová pravidla také počítají s větší transparentností politické reklamy, kdy bude jasné, kdo na koho cílí, za kolik peněz a proč.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

Mgr. Petr Macinka byl položen dotaz

Budete prověřovat všechny, kdo nebudou s vámi za jedno?

Co Vám říká nezávislost? Nebo vy v ní v tomto státě nevěříte? Viz to, že si chcete posvítit na ty, co prověřují kampaně, Okamura si zas chtěl posvítit na šéfa policie…

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Zálom (Svobodní): Navrhují tedy dozimetristé znárodnění Argofertu?

17:03 Zálom (Svobodní): Navrhují tedy dozimetristé znárodnění Argofertu?

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k akci hnutí STAN pojmenované kuponová debabišizace.