Není proto překvapením, že od samých počátků bylo nutné eliminovat zobrazování extrémního násilí. Vývoj v této oblasti je ovšem velmi rychlý: Počítačové hry už totiž dávno nefungují jako standardní produkt, který koupíte svému dítěti, a to je pak používá jako třeba kolo nebo novou panenku. Většina her (zejména těch, které lákají na nulovou nebo minimální počáteční cenu) je založena dnes na tom, že je třeba peníze i po té, co jste hru už zakoupili, nebo stáhli z netu. Ať jde o dokupování dalšího obsahu, nebo různého vybavení a vylepšení přímo ve hře. To v kombinaci s možností vybavení využívat ve hře s dalšími hráči, nebo je dokonce kupovat a prodávat lidem na internetu, vytváří jistou formu paralelní ekonomiky.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV