Vystudoval jsem obor dopravní stavby na zlínské průmyslovce a v tomto odvětví jsem také získával své první pracovní zkušenosti. Byl jsem například u rekonstrukce ruzyňského letiště, při dokončování dálnice mezi Jihlavou a Humpolcem či mezi Brnem a Vyškovem. Většinou ve funkcích stavbyvedoucího.
Doprava mě provázela i v době, kdy jsem po návratu do rodného kraje působil jako investiční technik a později vedoucí investičního oddělení Městského národního výboru Bojkovice. Po revoluci jsem působil nějaký čas jako tajemník radnice, v roce 1994 jsem se ale rozhodl podnikat. Založil jsem několik firem, některé z nich působily samozřejmě i ve stavebnictví. Po celou dobu, ať už jako stavař, zástupce investora či podnikatel, jsem pociťoval, jak důležitý potenciál dopravní stavby, především dálnice, pro rozvoj regionů a zvyšování životní úrovně jeho obyvatel mají.
S tímto vědomím jsem kandidoval v historicky prvních volbách do krajských zastupitelstev a uspěl, stejně tak i v několika dalších. Ať už jako radní, náměstek, hejtman či statutární náměstek, po celou tu dobu jsem se snažil pohnout s výstavbou dopravní infrastruktury, o které se v té době jen nesměle mluvilo. Postupně se nám podařilo přiblížit dálnici D1 až k hranicím kraje do Vrchoslavic a následně ji prodloužit ke Kroměříži a Hulínu. Postavili jsme také dálnici mezi Hulínem a Otrokovicemi, včetně části obchvatu tohoto města. Došlo k zásadní modernizaci důležitých silnic první třídy, kompletně jsme připravili ke stavbě dálnici D49.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV