Maříková (SPD): Lázeňské vouchery? Málo. Silnice II. a III. třídy připomínají tankodrom

22.09.2020 11:09

Cizince ať doplní našinci. Karlovarský kraj postrádá služby ušité na míru vyhraněným skupinám turistů. Podnikatelsky prosperovat musí místňáci a ne nadnárodní korporace. Pomůžete mi v říjnových volbách nově nastavit mantinely?

Maříková (SPD): Lázeňské vouchery? Málo. Silnice II. a III. třídy připomínají tankodrom
Foto: SPD
Popisek: Karla Maříková je poslankyní Parlamentu ČR za Svobodu a přímou demokracii (SPD). V říjnových volbách kandiduje za toto hnutí na hejtmanku Karlovarského kraje.
reklama

Lázeňství a cestovní ruch jsou s Karlovarským krajem neodmyslitelně spjaté. Opatření související s onemocněním Covid-19 však tuto oblast a služby na ní navázané paralyzovala a ekonomika kraje tak byla vážně poškozena. Pracovní trh v celé oblasti je rozvrácen. Udělám všechno pro to, aby se hosté do našich světových lázní, k jedinečné přírodě a k památkám zase vraceli, čímž se podpoří zaměstnanost a regionální rozvoj.

Nevylít s vaničkou i dítě

Kraj, jeho politici a úřady jsou tu od toho, aby byli všichni maximálně nápomocni místním podnikatelům a firmám a vytvářeli tlak na vládu. Ta musí náš kraj podpořit, protože ho následky přijatých opatření zasáhly zvláště tvrdě. Hygienická opatření musí být taková, aby skutečně chránila občany lokálně tam, kde je ohnisko nákazy. Nesmí však omezovat svobody občanů a podnikatelů a ve finále mít fatální důsledky. Je čas se zaměřit nejen na lázeňství, ale podpořit i regionální turistiku. K tomu však potřebujeme kvalitní infrastrukturu. Karlovarský kraj má co nabídnout nejen zahraničním turistům, ale i našincům, jen se musíme umět „prodat“, pouhé vouchery nestačí. Služby ušité na míru konkrétním skupinám turistů je to, co náš kraj postrádá. Chceme li, aby o Karlovarsko měl zájem také tuzemský turista, musíme mu umět nabídnout kvalitní na míru šité služby, které si může dovolit, a hlavně mu umožnit za nimi také dojet. Po tankodromu, jak vypadají silnice II. A III. třídy, k nim asi netrefí.

Zeptat se živnostníků

Regionální turistická přitažlivost kraje musí navazovat na příslušné podnikatelské aktivity, aby podnikatelé v našem kraji prosperovali a rozšiřovali neustále dobře placená místa. Na prvním místě má být pro kraj vždy regionální firma a ne nadnárodní korporace, která odvádí své zisky do zahraničí. To však nejde bez komunikace, kraj musí s regionálními podnikateli v tuto těžkou dobu mluvit a zjistit jejich potřeby, aby jejich aktivity další opatření vůbec přežily.

Karla Maříková

Jste politik? Zveřejněte bez redakčních úprav vše, co chcete. Zaregistrujte se ZDE.
Jste čtenář a chcete komunikovat se svými zastupiteli? Zaregistrujte se ZDE.

reklama
autor: PV
reklama


Tento článek je již staršího data a diskuse k němu byla uzavřena. Děkujeme za pochopení.

Další články z rubriky

Jurečka (KDU-ČSL): Dívejme se na to optikou rodičů

13:05 Jurečka (KDU-ČSL): Dívejme se na to optikou rodičů

Projev na 62. schůzi Poslanecké sněmovny 21. října 2020 k návrhu zákona o úpravách poskytování ošetř…