Mihola (KDU-ČSL): Individuální vzdělávání podporujeme, nařčení TOP 09 je zavádějící

13.02.2015 20:07

Poslanci KDU-ČSL byli při pátečním hlasování o pozměňovacích návrzích připraveni podpořit zařazení individuálního vzdělávání na druhém stupni ZŠ do školského zákona.

Mihola (KDU-ČSL): Individuální vzdělávání podporujeme, nařčení TOP 09 je zavádějící
Foto: KDU-ČSL
Popisek: Jiří Mihola

„I díky mému hlasu Školský výbor Poslanecké sněmovny přijal pozměňovací návrh na zařazení individuálního vzdělávání do školského zákona. Ve Sněmovně ale tento návrh nakonec neprošel hlasy poslanců ČSSD, ANO, Úsvitu a KSČM. Není pravda, že je to naším zaviněním, jak tvrdí TOP 09. Stačí se podívat na výsledky hlasování,“ řekl předseda poslaneckého klubu KDU-ČSL a místopředseda sněmovního školského výboru Jiří Mihola.

Poslanci KDU-ČSL odhlasovali novelu školského zákona jako celek, aby podpořili vzdělávání žáků se speciálními potřebami a aby nedošlo k ohrožení čerpání dotací z fondů EU. Předseda poslaneckého klubu navíc získal příslib ministra školství Chládka, že poskytne legislativní podporu pro zpracování poslanecké novely zákona, která umožní individuální vzdělávání žáků na druhém stupni ZŠ. „Věřím, že pro ni získám podporu napříč poslaneckými kluby,“ uzavřel Mihola.

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: kdu.cz

migrační pakt

Dobrý den, prý budete ve sněmovně jednat o migračním paktu. Znamená to, že jde ještě zvrátit jeho schválení nebo nějak zasáhnout do jeho znění? A můžete to udělat vy poslanci nebo to je záležitost jen Bruselu, kde podle toho, co jsem slyšela, ale pakt už prošel. Tak jak to s ním vlastně je? A ještě ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Babiš (ANO): Pan prezident je prý zklamán, ale zklamáni jsme i my

11:17 Babiš (ANO): Pan prezident je prý zklamán, ale zklamáni jsme i my

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k jednání o důchodové reformě na Pražském hradě