Českým občanům, kteří se v zahraničí dostanou do potíží, poskytuje Ministerstvo zahraničí pomoc skrze síť svých zastupitelských úřadů – ambasád či konzulátů. Na této skutečnosti se nic nemění. Stovky dotazů a podnětů na vylepšování našich služeb pro občany jsou ale v tuto chvíli roztříštěny na různé mailové adresy či ve schránkách na sociálních sítích. Abychom na ně mohli zodpovědně odpovídat a přebírat podněty, je třeba je soustředit na jedno místo, které budou mít na starosti přímo odborníci z konzulárního odboru. Od 1. srpna proto spouštíme KONZULÁRNÍHO OMBUDSMANA.
„Nově jsme se rozhodli rozšířit pomoc poskytovanou občanům o tzv. konzulárního ombudsmana. Na speciální telefonní lince či emailové adrese budeme reagovat na podněty občanů, kde máme nedostatky a jak naši pomoc ještě vylepšit,“ představil novinku ministr Tomáš Petříček. „Lidé píší podněty na sociální sítě ministerstva, stovky dotazů dostávám různými cestami i já osobně. Rádi pomůžeme v maximální míře, ale dotazy i podněty se musí dostat do ruky přímo odborníkům. A ti nesedí u sociálních sítí, budou dostupní skrze tyto kontakty,“ dodal.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Veřejná doprava
Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?
Další články z rubriky

20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k předvolebním slibům Pirátské strany.
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona
- 18:02 Rajchl (PRO): Pokud uspějeme, od totalitního kyjevského režimu se distancujeme
- 16:14 Schillerová (ANO): Moc v ČR mají lobbisté bank, zbrojařů a energetických gigantů, ne Fiala
- 14:12 Turoňová (Stačilo!): Na Krétu a Gavdos se valí tisíce migrantů
- 12:17 Senátor Hraba: TOP 09 se asi zdá, že mají zbytečně moc voličů