Centrální registr vozidel v minulosti provázela řada problémů a ministerstvo dopravy opakovaně odkládalo soutěž na jeho správce. Ministr dopravy Dan Ťok proto hned po nástupu do funkce ustavil pracovní tým, který měl naplnit čtyři základní cíle: zajistit bezproblémové fungování tohoto důležitého registru, vypsat transparentní výběrové řízení, naplnit požadavky nového kybernetického zákona a současně zajistit rozvoj systému takovým způsobem, aby zohlednil potřeby uživatelů a minimalizovala se jeho chybovost.
„Časový harmonogram soutěže nemá v rukou jen ministerstvo dopravy, věřím ale, že v létě vybereme vítěze. Smlouva bude na tři roky a následně chceme vytvořit kapacity na správu registru vlastními prostředky. Jsem přesvědčený, že takto důležitá databáze by v budoucnu měla být spravována přímo státem,“ uvedl Ťok.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Ministerstvo dopravy