Od roku 1993 se Ťok stává teprve třetím ze sedmnácti ministrů dopravy, kteří v čele rezortu dopravy pracovali více než dva a tři čtvrtě roku.
1. Rozhýbání výstavby a oprav silnic
„Znovu jsme po dlouhých letech rozhýbali výstavbu dálnic a obchvatů měst, zahájili jsme výstavbu skoro 140 kilometrů dálnic a 40 kilometrů silnic I. třídy. Navíc jsme opravili a opravujeme stovky kilometrů komunikací a poprvé jsme přispěli skoro 11 miliardami na zdevastované krajské silnice,“ říká ministr dopravy Dan Ťok.
Aktuálně je nejvíce ve výstavbě jihočeská dálnice D3, najednou se staví čtyři úseky u Českých Budějovic, dva z nich budou na přelomu září a října zprovozněny. Modernizace dálnice D1 se rekordně rozjela, ve výstavbě je šest úseků, sedm jich je hotových a osm v přípravě. Za působení Dana Ťoka se také podařilo zprovoznit a postupně zabezpečit zbývající úsek ústecké dálnice D8 nebo královéhradecké D11.
2. Smysluplné využití peněz v dopravě

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV