Ministryně představila hlavní kroky pro budoucí lepší kondici škol – silný školský rozpočet, změny financování a profesní podporu učitelů. Zdůraznila nezastupitelnou úlohu gymnázií v dobré praxi podpory nadání a mimořádného nadání dětí. Vyzvala ředitele, aby spolu s ní pomohli vybudovat systém podpory nadání, který naváže na kroky ministerstva od září minulého roku, využije zkušenosti a výsledky právě gymnázií a přestane se dívat na podporu nadání izolovaně v primárním, sekundárním a terciárním vzdělávání.
Důležitým tématem byla byrokracie. Tu potřebnou je třeba podpořit spravedlivým financováním nepedagogické práce, tu nepotřebnou zrušit. Konkrétní plán přislíbila ministryně zveřejnit v rámci týdne.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Jak si vysvětlujete, že jste neměl protikandidáta?
Myslíte, že je to tím, že jste tak dobrý, nebo že se do toho nikomu nechtělo, protože a tom nejste dobře, o čemž svědčí i vaše oslabení ve volbách a celkové preference, podle níž byste ve sněmovně bez ODS vůbec nebyli?
Další články z rubriky
22:06 Koudelka (Trikolora): Andrej Babiš ve střetu zájmů není
Střet zájmů upravuje zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů. Podívejme se, zda dopadá na Andreje Babi…
- 20:13 Mach (TOP 09): Kocovina po Trumpovi. Svět se znovu učí věřit demokracii
- 18:10 Fiala (ODS): Pečujme o hodnoty spojené s dnešním dnem. Jsou křehké
- 16:09 Babiš: Boj za demokracii je i bojem za svobodu odlišných názorů
- 14:07 Scherfer (SOCDEM): Bez velkých slov a zbytečných gest, jen s květinou
- 12:05 Výborný (KDU-ČSL): Svoboda není jen dar, ale i závazek




