Takto pohádkově začala včerejší vernisáž pořádána na londýnské ambasádě spojením sil kraje a tamní pobočky Czech Tourism. Po výstavě v Paříži tak mělo i britské publikum možnost prohlédnout si soubor fotografií zachycujících naše hlavní pamětihodnosti od Pusteven po Karlovu Studánku, přes vítkovické vysoké pece a Tatru Kopřivnice až po zámek Raduň.
Mezi pozvanými, kterých dorazila necelá stovka, byli především novináři a zástupci místních cestovních kanceláří. Kateřina Hobbs, která má ve Velké Británii na starosti propagaci České republiky jakožto turistické destinace, vysvětluje: "Zájem o region vzrostl v souvislosti se zavedením přímého leteckého spojení Ostrava-Londýn." Zahraničním návštěvníkům se podle ní již destinace jako Praha či Český Krumlov okoukaly, a tak touží objevit něco nového.
Moravskoslezský kraj je jim prezentován jako region plný nevšedních zážitků. Místo, kde je pivo levnější než voda, kde se pojídají perníkové uši a na koncerty se chodí do plynojemu. Odlišit se je podle paní Hobbs v odvětví cestovního ruchu základem úspěchu.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: ČSSD