Nicméně základem je, že se dlouhodobě developerům na Jižním městě dával v podstatě bianco šek postavit si cokoliv, aniž by ale udělali cokoliv pro infrastrukturu či občanskou vybavenost.
Jeden příklad za všechny. V současnosti je křižovatka ulice Klíčova a Mírového hnutí přetížena a to zejména ve špičkách. Je to nejen nárůstem dopravy do mohutně budované lokality Chodovec City ale i situací, kdy část automobilů včetně nákladních vozidel volí ulici Mírového hnutí jako objízdnou trasu v případě zhoršení plynulosti nájezdu z D1 přes Spořilovskou ulici směrem na Jižní spojku - což je téměř každý den. Situace je již neúnosná, na odbočení vlevo se čeká někdy i více než půl hodiny a vzhledem k tomu, že se v této době většinou jedná o vozidla rodičů vozících děti do škol a školek, je jen otázkou času, kdy na této křižovatce dojde k dopravní nehodě s vážnými následky. Bohužel na požadavky občanů reagují úřady odmítavě, prý není splněna „účelnost“ zajistit bezpečnost provozu.
Doufáme, že doby minulé, kdy šlo takovým to argumentem reagovat na „oprávněné“ potřeby občanů jsou pryč, neboť na příkladu nedávno vybudované světelné křižovatky ulic Chilská a Líbalova je vidět, že argument o „neúčelnosti“ je plytký. Tam se evidentně jedná o přehrazení hlavní výpadovky z Prahy a to dokonce dvouproudové (hned za kruhovým objezdem) a to jaksi jen náhodičkou se jedná o „pouhý“ vjezd do kancelářské budovy firmy Skanska, která je opět jen čirou náhodičkou hlavním stavebníkem na celé Praze 11. Na tomto příkladu jistě uznáte, že argument „účelnosti“ nelze proti občanům Prahy 11 použít, pokud tedy nebereme v úvahu „účelnost“ finanční síly skupiny kolem firmy Skanska.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PATRIOTI- VOLBA PRO PRAHU