Pánik (ČSSD): Hotely musí odstranit klamavou reklamu do konce roku

25.10.2015 13:05 | Zprávy

Karlovarský kraj pokračuje ve snaze o to, aby budoucí návštěvníci hotelů a zařízení nebyli ovlivňováni klamavou reklamou, která slibuje lázeňskou péči, i když ji hotel nesmí nebo není schopen poskytovat.

Pánik (ČSSD): Hotely musí odstranit klamavou reklamu do konce roku
Foto: Archiv
Popisek: Karlovarský zastupitel za ČSSD Jakub Pánik

V úsilí o to, aby spotřebitel dostal pravdivou informaci, se kraj nyní spojil s představiteli Ministerstva průmyslu a obchodu ČR a České obchodní inspekce.

Zájem státních orgánů na řešení situace potvrdili na schůzce s náměstkem hejtmana Karlovarského kraje Jakubem Pánikem shodně náměstek ministra průmyslu a obchodu Karel Novotný a ústřední ředitel České obchodní inspekce Mojmír Bezecný.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

hotely , Karlovy Vary , Novotný , obchod , reklama , Pánik

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Veřejná doprava

Dobrý den, když tak myslíte na ekologii, proč v Praze není hromadná doprava pro všechny zdarma?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje

Ministr Hladík bagatelizuje dopady ETS 2: tržní cena povolenek už se blíží dvojnásobku 45 €/t, soft …