Stavba by podle předběžných odhadů měla vyjít na zhruba 400 miliard korun. Podle zastánců stavby kanálu D-O-L by sice většinu nákladů zaplatit EU, ta však zatím s touto stavbou nepočítá…
Spíše než na plánování takovýchto „pyramid současnosti“, jejichž národohospodářský přínos je při nejmenším sporný, by se však ministerstvo dopravy mělo soustředit na stavbu dálniční sítě, jejíž dokončení se nyní zdá být absolutně v nedohlednu. Připomínám, že v roce 2014 nebyl postaven ani jeden nový kilometr dálnice. A vzhledem k tomu, že díky „výborné“ práci ministrů dopravy Nečasovy a později Rusnokovy vlády zdědila současná vláda ministerstvo dopravy ve stavu rozkladu, nečekám, že letos bude tato statistika rapidně lepší…

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jiří Paroubek - profil