Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše

17.05.2014 13:11 | Zprávy

Již při zveřejnění prvního průzkumu Data Collect jsem se podivoval, k čemu se propůjčil p. Herzmann. Metoda průzkumu byla přitom naprosto neslýchaná a diskutabilní. Zcela nereprezentativní vzorek pouhých pětiset respondentů. Z toho polovina byla dotazována telefonicky (!).

Paroubek: Průzkum Data Collect součástí marketingu A. Babiše
Foto: archiv red, tan
Popisek: Jiří Paroubek

Také druhý průzkum Data Collect je perlou české sociologické vědy. Česká levice podle Herzmanna by měla pouhopouhou čtvrtinu hlasů! Kam se podělo dalších 22-23 % levicových hlasů? To autora průzkumu neznepokojuje.

Pan Herzmann o metodě průzkumu vůbec nemluví. Bude zřejmě stejně důvěryhodná, jako ta v případě prvního průzkumu. Žádám jej, aby tajuplnou metodu svého průzkumu hned zveřejnil.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: NS - LEV 21

Filip Turek byl položen dotaz

Tvrdíte, že je celá ta kauza smyšlená a politicky účelová.

To jako, že někdo vaší expartnerku podplatil nebo já nevím co jí slíbili, aby vás teď obvinila? A kde se teda vzaly ty e-maily, kde se k násilí doznáváte? Já upřímně nevím, čemu věřit, protože evidentně nějaké důkazy asi jsou, ale to načasování obvinění je zvláštní, i když teda mohla s ním přijít už...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Bartoš (Piráti): Zametají to hezky, spin je dokonalý

11:17 Bartoš (Piráti): Zametají to hezky, spin je dokonalý

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k vyšetřování bitcoinové kauzy ministryní Decroix z O…