Počítal jsem ale s tím, že „viditelná“ schůzka v Lánech bude mít vyústění v jednotném vyjádření, které dá tón celospolečenské diskusi.
Prezidentova iniciativa se tak jistě mohla stát základem pro celospolečenskou diskusi. Marketingové hodnoty tématu si ale všimli také marketingoví odborníci A. Babiše, a tak A. Babiš po nedělní schůzce s prezidentem prohlásil, že by chtěl ohledně přijetí eura uspořádat „nezávazné referendum“. To by proběhlo zároveň s parlamentními volbami. Otázky měnového charakteru jsou pro stát ovšem natolik závažné, že by se neměly stát předmětem marketingových triků.
Proti přijetí eura je nyní podle nedávného průzkumu společnosti CVVM 69 % občanů ČR a podle průzkumu společnosti Eurobarometr jsou občané ČR k euru vůbec nejskeptičtější ze všech zemí EU, které se zavázaly euro přijmout, ale zatím tak neučinily.
Všichni účastníci schůzky měli veřejnosti unisono říci, že dělají vše proto, aby ji přesvědčili o výhodách přijetí eura pro stát i pro většinu občanů.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV