Každý vlastně dennodenně jezdíme do práce autem a vidíme zacpané silnice, jsme z toho nervózní a jedinou možností, protože dále už není možno silnice rozšiřovat, je budování železniční sítě. Ve Středočeském kraji dennodenně dojíždí do práce ze Středočeského kraje do Prahy 130 tisíc cestujících, takže když vezmeme nějaký koeficient 1,2, tak to je téměř 100 tisíc automobilů.
Proč o tom mluvím? Tento pozitivní trend, který vítáme, že lidé se vracejí do prostředků hromadné dopravy, má i negativní stránku věci, a tou je, že kolejový svršek už nemá dostatečnou kapacitu, ti lidé se nám už do vlaků nevejdou.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
Proč najednou chcete být poslanec?
Původně jste nechtěl do sněmovny kandidovat, a teď dáte práci poslance přednost před prací náměstka. Není to náhodou proto, že nejste schopný vyřešit problém s dopravou v Praze? Přijde vám to fér někomu předávat dopravu v nejhorším stavu, co kdy byla? Nebo vy máte na dopravní situaci v Praze snad ji...
Další články z rubriky
17:38 Minčič (ODS): Od píky
Komentář člena ODS Liberec Jiřího Minčiče k aktuálnímu dění nejen ve straně, ale na politické pravic…
- 20:16 Fiala (SPD): Zvýšíme rodičovský příspěvek na 400 000 Kč
- 18:12 Senátor Fischer: Jan Darmovzal je už 477 dní ve vězení
- 16:14 Zwyrtek Hamplová: Trump volal Babišovi. Mám toho skutečně dobrý pocit
- 14:22 Stojanová (Piráti): Pokuty pro ministry
- 12:16 Peksa (Volt): Klimatická krize je over! Over, rozumíte? Říkal to ministr


