Každý vlastně dennodenně jezdíme do práce autem a vidíme zacpané silnice, jsme z toho nervózní a jedinou možností, protože dále už není možno silnice rozšiřovat, je budování železniční sítě. Ve Středočeském kraji dennodenně dojíždí do práce ze Středočeského kraje do Prahy 130 tisíc cestujících, takže když vezmeme nějaký koeficient 1,2, tak to je téměř 100 tisíc automobilů.
Proč o tom mluvím? Tento pozitivní trend, který vítáme, že lidé se vracejí do prostředků hromadné dopravy, má i negativní stránku věci, a tou je, že kolejový svršek už nemá dostatečnou kapacitu, ti lidé se nám už do vlaků nevejdou.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
Pohotovost
Co uděláte proto, aby pohotovosti byly lidem dostupné? Obrovský problém vidím i v tom, že když na pohotovost jedete, čekáte tam třeba i půl dne. Je to problém u dospělých a podle mě ještě větší u dětí.
Další články z rubriky
10:04 Vích (SPD): Obrana v demisi rozdává stamiliony bez soutěže
Nákup obrněnců IVECO za více než půl miliardy korun bez výběrového řízení je jen dalším důkazem, že …
- 14:02 Rajchl (PRO): Pan Pášma je buď hlupák, nebo demagog. Případně obojí
- 13:05 Prokop (Stačilo!): Nový asociální führer
- 12:04 Kavij (KSČM): Pár poznámek na slovní provokace předsedy ukrajinského parlamentu
- 11:02 Koudelka (Trikolora): Poslání opata v církvi i mimo ni
- 9:06 Sedláček (Národní demokracie): Důkaz nesvobodného režimu



_profil_top.jpg)
