Poté, co město Ostrava uvolnilo více než 80 milionů korun na pomoc drobným ostravským podnikatelům a neziskovým organizacím, které se dostaly do finančních potíží v souvislosti s vládními opatřeními proti šíření nemoci covid-19, přichází s další formou podpory. Zaměřena je speciálně na dvě nejvíce postižená odvětví - cestovní ruch a pohostinství.
Projeví se v hotelích, ve stravovacích zařízeních na území města i u provozovatelů místních turistických atraktivit, kam by mohlo zamířit více zájemců.
Podpořit turismus a zároveň poskytovatele s ním spojených služeb, které postihla opatření proti šíření epidemie koronaviru, chce město Ostrava prostřednictvím slevové karty pro návštěvníky. K dispozici bude od pátku 3. července. Ostrava Card obdrží každý hotelový host, který se ubytuje ve městě minimálně na dvě noci. Karta mu bude platit po celou dobu pobytu.
Na podporu projektu odstartuje na začátku července marketingová kampaň, jejíž vizualizace odkazují zejména na industriální dědictví Ostravy a v nadsázce na její podobnost se „světem podle Julese Verna“. Slogan, který je současně i slovní hříčkou „Žil Verne v Ostravě?“ je headlinem kampaně.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV