Ostravské tramvaje jezdí na kolejích, které jsou součástí pozemní komunikace, rychlostí 50 km/h. Šedesátikilometrovou rychlostí se pohybují na samostatných tramvajových drahách. Dopravní podnik vypsal soutěž na projekty, které tramvajovou dopravu zrychlí. Osmdesátkou mohou tramvaje jezdit jen na samostatných drahách, které jsou dostatečně dlouhé – podmínkou je dostatečná vzdálenost mezi zastávkami. Zrychlení se zatím týká čtyř úseků: Zárubek – Hranečník, vodárna Nová Ves – Zahrádky, Dolní Vítkovice – Jeremenko, Kotase – Jiříkovského. Kromě toho Dopravní podnik Ostrava připravuje zrychlení průjezdu tramvají přes křižovatky a výhybky.
„Nyní soutěžíme projektanty. Práce na zrychlení čtyř tratí začnou příští rok a odhaduji, že všechny úpravy, které se budou dělat postupně, dokončíme do dvou let," řekl ředitel Dopravního podniku Ostrava Daniel Morys.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV
jmenování premiéra
Dobrý den, sledoval jsem vás včera na CNN, kde jste se vyjadřoval k tomu, koho by prezident měl nebo neměl jmenovat premiérem. Jestli o tom rozhoduje prezident, tak k čemu jsou volby? Neměl by na základě výsledku dostat vítěz šanci sestavit vládu? Protože jestli ne, tak jsou podle mě zbytečné. A jes...
Další články z rubriky

10:17 Langšádlová (TOP 09): Rusko zůstává největší hrozbou pro evropskou bezpečnost
Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k Rusku.
- 8:14 Kubásek: Skutečné náklady ETS 2, které ministerstvo bagatelizuje
- 6:16 Kavij (KSČM): Ministerstvo obrany má díky zbrojařskému lobbingu NATO žně
- 22:14 Farský (STAN): Ve střední Evropě posilují antievropské a antiukrajinské síly
- 20:16 Mádlová (ANO): Piráti slibují modré z nebe. Připomeňme si fakta o nich
- 20:06 Hejtman Holiš: Žádám prezidenta o veto školského zákona