Většinu z návštěvníků tvořily rodiny s dětmi, během deseti dnů si speciální dřevěné medaile plzeňské Sportmanie odneslo za splněné disciplíny šest tisíc dětí. Podle vedení města splnila akce svůj účel, cílem bylo motivovat dospělé i děti k pohybu. Spokojeni jsou také zástupci sportovních klubů, díky Sportmanii získali desítky nových členů.
„Osobně považuji návštěvnost Sportmanie za velmi dobrou, dokázali jsme oslovit obrovské množství lidí. Nejsilnější byl hned první víkend, kdy přišlo 17 tisíc návštěvníků. Ukazuje se, že takováto akce má smysl. Podle našeho týmu, který ji zajišťoval, lidé na Sportmanii reagovali velmi pozitivně a hodnotili ji kladně,“ uvedl primátor města Plzně Martin Zrzavecký.
Podle radního pro oblast podpory podnikání a sportu Petra Chvojky byl po celou dobu největší zájem návštěvníků o venkovní sestavu trampolín neboli Jump Arenu, dále o lanové a horolezecké centrum, žádané byly i vodní a střelecké sporty. „Za velmi úspěšná můžeme považovat ranní cvičení, v celkem osmi blocích si zacvičilo dohromady kolem 500 lidí,“ řekl Petr Chvojka. Velký zájem zaznamenali organizátoři také například o závod Predator Junior určený pro děti od čtyř do 15 let, kdy na krátké dráze s malými překážkami mohly děti startovat společně s rodiči, starší pak samostatně. Trať během deseti dnů absolvovalo 2500 dětí.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV