„Po otevření Blanky většina obyvatel očekávala zlepšení jejich života, jenže to se nestalo. Většina lidí jezdí veřejnou dopravou a těm nový tunel vůbec nepomohl. Nechceme opakovat tuto chybu,“ říká pražský zastupitel za Piráty Ondřej Profant.
„Spojení z Bohnic do Dejvic nyní trvá 3x déle s využitím MHD než autem, protože autobus v Blance nejezdí. Navíc je třeba počítat s 3 přestupy. Tato situace je dlouhodobě neudržitelná. Proto je třeba při plánování nových staveb rovnou zohlednit potřeby MHD - zvláště integraci zastávek i přestupních uzlů. Naší vizí je, aby Prahu spojil okružní autobus, který snadno a rychle spojí okrajové čtvrti,“ vysvětluje Ondřej Profant.
Dalším velkým problémem plánování dalších velkých tunelů je, že město zcela ignoruje náklady na provoz. Náklady na stavbu jsou pouze velmi hrubý odhad a i tak dosahují ceny stavby celé nové linky metra. Další ohromné peníze bude stát údržba a doprovodné stavby. Takto velké finanční prostředky nelze ignorovat tak, jak to současná koalice dělá.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV