Domnívám se, že v mnoha příkladech nikoliv. Uvedu několik příkladů.
Nejpalčivějším tématem jsou netransparentní zakázky v IT. V oboru, který má v gesci sám pan primátor. Odbor, který vede další Pirát, středočeský zastupitel Milan Krch, utratil 109 milionů korun skrze zakázky malého rozsahu. Ty však mají limit v zadávání do 2 milionů korun. Kontroverzní jsou i poradenské smlouvy v oboru IT za desítky milionů vyvedené netransparentně skrze městskou firmu OperatorICT.
Doménou této koalice je ale očividně i doprava. Praha za svou bohatou historii nezažila tolik dopravních kolapsů jako za poslední tři roky, kdy v křesle náměstka pro dopravu sedí Adam Scheinherr z hnutí Praha sobě Jana Čižínského. Na jeho nekoncepční řešení plné uzavírek, změn směrů, mnoha oprav nakumulovaných v jedné lokalitě doplácí hlavně běžní obyvatelé Prahy, kteří neočekávaně uvíznou i ve více jak hodinových kolonách. Jejich hněv se pak většinou snese ne na magistrát, ale na příslušnou městskou část, jejíž představitelé však o ničem z toho nerozhodli. Prahu ale zaplnily cyklopruhy, mnohdy vedoucí přímo pod kola aut nebo z ničeho nikam.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV