Vybudování nové křižovatky měli radní na stole už i v dřívějších letech. Od původní představy o stavbě okružního křížení upustili z důvodu malého prostoru, nákladných přeložek inženýrských sítí a především z technicky dopravních důvodů.
„Tehdy byla převyšující intenzita vozidel na hlavní komunikaci v Olomoucké ulici. Bylo to 12 až15 tisíc aut za den, z vedlejších ulic byla naopak nízká, v řádu několika málo tisíců za den,“ vysvětlila důvody první náměstkyně Alena Rašková. Jak sama dodává, dnes je situace jiná a zejména z ulice E. Valenty se dá v době dopravní špičky jen s obtížemi najet na jednu z hlavních tepen Prostějova.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV