Náhlý konec Marcela Chládka ve vedení českého školství nepřestává vzbuzovat pochybnosti a spekulace o skutečných důvodech - vždyť jeden článek v Babišově věstníku nemůže soudný člověk pokládat za relevantní, stejně jako útoky úřednic, evidentních líných nacifeministek. Za pádem ministra stály spíše kooperující temné síly školské mafie a neukojitelný privatizační apetit Agrofertu a jeho politické divize ANO, bude líp.
Současný systém vzdělávání založený na donucení mj. potlačuje kritické myšlení, což je vzhledem k rostoucímu množství dostupných informací stále více potřebná dovednost. Produkuje proto absolventy a jejich sítě typu Marka Bendy.
Pro dnešní školy jsou děti jen prázdné a šedivé nádoby o stejném tvaru a velikosti, do kterých je nutné pod nátlakem nalít velké množství vědomostí, jež byly prohlášeny za důležité. Stávající model vzdělávání nebere v potaz jedinečnost každého člověka, jeho schopnosti, zájmy, talent, přání a sny!
Naproti tomu svobodné, přirozené vzdělávání pokládá děti za plnohodnotné lidské bytosti, ke kterým bychom se měli chovat se stejným, ne-li větším respektem, jež dopřáváme dospělým. To znamená nikdy je fyzicky netrestat, nenadávat jim, nekřičet na ně, nebýt iracionální, neponižovat je, nebagatelizovat jejich zájmy.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV