Proč byly tyto právní předpisy potřeba?
Veřejným systémem automatického vyrozumění v případě dopravní nehody se Evropský parlament zabýval už poměrně dlouho. My víme, že existují některé soukromé služby, které poskytují takovéto vyrozumění v případě nehody, ale tyto služby nefungují v celé Evropě. Takže když přejedete přes hranice, máte jazykový problém a často ani pořádně nevíte, kde jste.
Jde o to, aby efektivita příjezdu záchranných složek ve "zlaté hodině", což je čas, který rozhoduje o životě a smrti, byla vyřešena standardním způsobem v celé Evropské unii.
Novou legislativu tedy potřebujeme ze tří důvodů: aby byl tento systém založen na veřejném tísňovém volání využívajícím evropskou linku tísňového volání 112; aby odpadla jazyková bariéra; a abychom měli standardní systém, který bude fungovat přes hranice.
Mnoho lidí má obavy ohledně ochrany osobních údajů …
My jsme od počátku kladli veliký důraz na ochranu osobních údajů. Chtěli jsme, aby bylo naprosto jasné, že v rámci tohoto systému nebude docházet ke kontinuálnímu sledování.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Sehnalová - profil