Na tzv. obalové triky, kam patří i uvedené praktiky, poukazuje poslankyně Evropského parlamentu Olga Sehnalová (ČSSD, S&D).
„Chci, ať se toto téma na půdě evropských institucí otevře. Obalové triky mohou mít velké množství podob, výsledkem je vždy oklamaný spotřebitel. V návaznosti na čerstvé poznatky spotřebitelských organizací jsem proto interpelovala Evropskou komisi,“ uvedla europoslankyně, která se jako členka Výboru pro vnitřní trh a ochranu spotřebitelů otázkám kvality a označování potravin věnuje.
Nejnovější informace o snižování obsahu výrobků poskytuje nedávný průzkum německé spotřebitelské organizace Verbraucherzentrale Hamburg, který poukazuje na pět set případů potravin i nepotravinářského zboží, u nichž v posledních letech došlo ke snížení obsahu za ponechání, nebo dokonce i zvýšení ceny.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Sehnalová - profil