Senzorické a analytické testování vybraných potravin má přinést další argumenty v otázce rozdílné kvality značkových potravin.
Schůzka se uskutečnila v návaznosti na vystoupení Pavla Mikošky v televizi DVTV, během kterého zástupce Aholdu vyjádřil zájem o provedení možného srovnávacího výzkumu značkových potravin, prodávaných pod stejnou značkou v různých státech EU, a avizoval ochotu řetězce Albert poskytnout pro takové otestování vybrané výrobky. Olga Sehnalová, která se tzv. dvojí kvalitou značkových výrobků v Evropském parlamentu již několik let aktivně zabývá, oslovila Pavla Mikošku s nabídkou spolupráce. Výsledkem je domluva na studii, která otestuje potraviny prodávané v České republice a Německu.
Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Olga Sehnalová - profil




