Rozhodně jde o zajímavé téma a budu rád, když se se mnou podělíte o svůj názor. Já jsem však jednoznačně přesvědčen o tom, že bychom se hlavně neměli snažit o vytváření nějakých univerzálních pravidel. Měli bychom to nechat na podnikatelích a jejich zákaznících. Jestli totiž bude v tom či onom městě poptávka po dětské kavárně, věřím, že dřív nebo později vznikne a najde si své spokojené zákazníky. Stejně tak budu rozumět některým kavárníkům, kteří vybudují stylovou kavárnu, určenou výhradně pro dospělé zákazníky. A především budu věřit v moudrost rodičů, kteří nebudou předřazovat kavárnu před hřištěm a když už vyrazí na společnou procházku zakončenou kávou a ovocným koktejlem, vyberou si podnik, ve kterém se všichni budou cítit příjemně. Nejhorší, co by se nám mohlo stát, by bylo, kdyby nám toto právo volby a naši svobodu chtěl nějaký ministerský úředník začít brát a vytvářel všeobjímající pravidla a regulace ve snaze „činit dobro“ a chránit tu děti, tu zase ostatní zákazníky.
Poznámka redakce: 75% podíl ve společnosti OUR MEDIA a.s. vlastní společnost SYNOT INVEST LIMITED podnikatele a senátora Iva Valenty
Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV