V bezvýchodné situaci dané koncem smlouvy k 31. 12. 2016 došlo pouze k zajištění výběru výkonového zpoplatnění od 1. 1. 2017 a zabránění výpadku příjmů SFDI o cca 9 mld. Kč ročně.
Za velmi kritickou považuji situaci s přípravou dodatku smlouvy na provozování mýtného systému. Deset let platnosti smlouvy s firmou Kapsch nestačilo na vytvoření podmínek pro řádné ukončení smlouvy, převod všech součástí mýtného systému a technologií na Českou republiku. Ministerstvo dopravy bylo vlastní vinou od vzniku smlouvy ve slabší pozici, protože umožnilo dodavatelské firmě nastavit dodatečné smluvní podmínky, které neumožňují řádné ukončení smlouvy a tím vypsání výběrového řízení na nového provozovatele.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV