Šimáčková (HOZK): Quo vadis?

25.09.2016 22:47

Dostáváme se do situace, kdy se bude většina národa ptát „Kudy do země krále Miroslava“. Jedná se o skutečnost, že země krále Miroslava byla v té naší pohádce spravedlivá, všichni tam táhli za jeden provaz a svorně vyhnali vetřelce, který si chtěl vzít princeznu, a také celé království.

Šimáčková (HOZK): Quo vadis?
Foto: hozk.cz
Popisek: Hnutí občanů za kraje - logo

Když si vezmeme současnou naší situaci, vidíme, že sice nejde tak moc o princezny (i když kdoví, když si podle Havla, který byl ostatním příkladem, Paroubka, Topolánka, Nečase, a další politiky ) tady šlo také o politiky kteří se o „princezny“ zajímali, proto, že financí si tito naší politici již nahrabali až nad hlavu a teď potřebují vedle sebe mladou „representační tvář.

No a podívejme se na naší současnou situaci v tzv. zemi Krále Miroslava..

Začala předvolební kampaň, začal boj o voliče a o výnosná koryta.

Proklamace, kterými nás politici krmí, je ze všech stran stejná „ občané zapomeňte na uplynulé roky a na to kam jsme tuto zemi přivedli“. Zapomeňte, na to, že jsme zlikvidovali zemědělskou výrobu, hutnictví, strojírenství, sklárny, porcelánky a tak bych mohla pokračovat dál a dál.

Není v této republice ani jedna tovární výroba, která by byla v českých rukách. Že se Vám to nezdá? Tak se probuďte jedná se o to, že jsou tyto závody v rukách zahraničních majitelů a pro zakrytí situace je ve vedení těchto podniků český management..

Teď nás čekají volby a my Vám naslibujeme hory doly.

Tu a tam někomu nacpeme koblihu, tu a tam zase dáme kolemjdoucí paní nebo slečně růži.

Přidáme důchodcům 300 Kč měsíčně (aby nás volili), zvedneme platy učitelům, policistům a zdravotníkům. Ono se nám to totiž do té naší kasičky vrátí … Jak to?

Je to jednoduché. Díky EET. A proč neudělat EET reklamu v mediích, aby si lidé uvědomili, jak moc nás ti podnikatelé vlastně okrádali a kolik díky pokladnám vybereme.

To že budou živnostníci muset zdražit, aby vyvážili náklady jednak za pořízení pokladny, zřízení internetového připojení a další náklady s EET spojené, to ale říkat nebudeme.

Stejně tak, nebudeme přece zveřejňovat, že si pan Babiš odpustil daně v hodnotě 9 miliard korun a to pouze z jedné firmy, kterou vlastní. Nebudeme ani zveřejňovat, že na tyto firmy čerpá dotace, které si sám sobě přiděluje.

Výhody EET? Úplná kontrola nejen živnostníků, ale i nás obyčejných občanů.

Díky EET bude mít Velký bratr přehled, kde jsme si co koupili, do jaké restaurace jsme si zašli na oběd, nebo kam jsme si šli posedět s přáteli a kolik jsme utratili. 

Začala nová úroveň špionáže konkurenčních firem.

A to nemluvím o tom,že reklamu v médiích na EET,  draze platíme my občané ze státního rozpočtu.

Jako odměnu za naši spoluúčast na likvidaci drobných živnostníků bude účtenková loterie s hlavní cenou: dárkový koš od Agrofertu a přísada řepkového oleje do nafty po celý rok, která spolehlivě zničí naši krajinu i motor Vašeho miláčka. 

Co na tom, že jsme rozprodali naši zemi a průmysl v ní, zlikvidovali malé podnikatele a díky EET zlikvidujeme i ty střední.

Nejde nám totiž o Vás, ale o udržení moci a dobře placená teplá místa.To ostatní není důležité.

S pozdravem ,,Vaši věrní politici"

Jak se na to dívá osobní svoboda každého jednoho našeho občana?

Lenka Šimáčková

  • HOZK
  • Kandidát do krajských voleb v ústeckém kraji.
  • mimo zastupitelskou funkci

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Ing. Klára Dostálová byl položen dotaz

Kdo může za migrační pakt?

Tvrdíte, že když vás budeme volit, tak nás zbavíte migrantů. Jak? Jak chcete problém řešit, navíc když teď EP schválil migrační pakt? Taky tvrdíte, že jeho schválení byla zrada od této vlády, tak co pak změníte evropské volby? A jak to tedy je? Může za schválení paktu vláda nebo politici v Bruselu?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Ministr Kupka: Stavíme aktuálně více než 200 km nových dálnic

23:07 Ministr Kupka: Stavíme aktuálně více než 200 km nových dálnic

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k dopravě.