Krajský akční plán vzdělávání v hlavním městě Praze II, který slouží jako nástroj pro rozvoj vzdělávání na území metropole, a Školní inkluzivní koncepce kraje hlavního města Prahy, která tvoří nedílnou součást akčního plánu pro řešení oblasti povinné intervence „inkluze“. Oba dokumenty musí ještě schválit Zastupitelstvo hl. m. Prahy.
Radní hl. m. Prahy pro oblast školství Vít Šimral k plánu vzdělávání uvedl: „Dokument vzešel z analýzy potřeb škol v hlavním městě Praze a z informací získaných z dotazníkového šetření směřovaného na všechny střední školy, vyšší odborné školy a konzervatoře všech zřizovatelů na území hlavního města. Zpracovatelem výstupů je Národní pedagogický institut České republiky.“
Potřeba zpracování nového Krajského akčního plánu vzdělávání vychází z realizace klíčových aktivit projektu Operačního programu Výzkum, vývoj, vzdělávání a původního Krajského akčního plánu vzdělávání. Z pohledu školské soustavy je akční plán zaměřen průřezově na celý segment regionálního školství. Návrh dokumentu byl projednán Pracovní skupinou Vzdělávání na jejím řádném plenárním zasedání 3. listopadu tohoto roku.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: PV