Příčiny tvořících se kolon jsou dlouhodobě celkem známé. I přes celkem dobře fungující MHD jsou zásadní nedostatky v systému dopravy v klidu (parkování), v nedostatku odstavných parkovišť (P+R) a v nevyřešené situaci tranzitu přes Prahu. Politické hnutí PRO PRAHU ve svém programu klade velký důraz na řešení těchto problémů, já jako předseda dopravní komise hnutí považuji tento problém za zásadní a klíčový. Nebude to jednoduché, ale je třeba vytýčit cestu (níže cituji z programu) a po cestě se vydat (udělám všechno pro výrazné zlepšení situace). V minulém článku jsem se zaměřil na rozvoj MHD, dnes vám představím řešení tzv. dopravy v pohybu. Z programu politického hnutí PRO PRAHU:
Doprava v pohybu
Zcela zásadní je dobudování silniční obslužnosti v Praze:
¦ Rozvoj dopravní obslužnosti na území Bubny–Holešovice v návaznosti na zprovoznění tunelového komplexu Blanka.

Tento článek je uzamčen
Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PLPřidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.
autor: Jan Skalický - profil