Sobotka (ODS): Káží vodu, pijí víno. Prý je vše čisté jako Babišova košile na předvolebních plakátech

04.08.2016 14:14 | Zprávy

Výběrová řízení bez soutěže, káží vodu, pijí víno.

Sobotka (ODS): Káží vodu, pijí víno. Prý je vše čisté jako Babišova košile na předvolebních plakátech
Foto: Zbyněk Pecák
Popisek: Přemysl Sobotka
Hradecký kraj 1. srpna vybral autobusové dopravce bez veřejné soutěže. Prý z časových důvodů vybral nového dopravce v tak zvaném „jednacím řízení bez uveřejnění“.
 
Ministerstvo financí v čele s Andrejem Babiše vybralo IBM na provozování už tak kontroverzní EET rovněž bez veřejné soutěže. Prý z úsporných důvodů. Jak to ministerstvo zjistilo bez veřejné soutěže, nevím.
 
A do třetice ministr dopravy Dan Ťok vybral na výběr mýtného firmu Kapsch. Bez veřejné soutěže, prý by se nestihla. Ale o tom, že stávající smlouva Kapsche vyprší na konci roku 2016, věděli ministři dopravy z ANO od počátku funkčního období.
 
Výmluvy se vždycky najdou. Skutečností zůstává, že vládní koalice a především Andrej Babiš neustále bojují proti korupci. Bojují slovy, činy jsou zcela jiné.
 
Ujišťování, že vše je čisté jako Babišova košile na předvolebních plakátech je stejně falešné, jako uzákonit způsob výběru veřejných zakázek a pak zákon obcházet.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: PV

MUDr. Zdeněk Hřib byl položen dotaz

Máte dojem, že je v Praze dostupné bydlení?

Není a to jste byl několik let i primátor a ve vedení Prahy jste i teď, tak jak vám věřit, že pro lepší dostupnost opravdu něco uděláte, když jste do teď nic neudělali, a to jste byli i ve vládě?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Scheinherr (Praha sobě): Lávky a inspirace ze světa

19:05 Scheinherr (Praha sobě): Lávky a inspirace ze světa

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k mezinárodní konferenci mostních inženýrů