Štěpánek (Trikolóra): Dvakrát ze Země dvojího metru

03.11.2020 8:39 | Zprávy

Že jsme Země dvojího metru a že Česká televize je jejím hlavním mediálním orgánem, se ví už dávno.

Štěpánek (Trikolóra): Dvakrát ze Země dvojího metru
Foto: Zuzana Koulová
Popisek: Spisovatel, hudebník Petr Štěpánek

Takže nikoho nemůže překvapovat ani rozdílný přístup novinářů k aktuálním demonstracím. Prostě není demonstrace jako demonstrace. Zvláště pak v době covidové.

Sejdou-li se kupříkladu občané nespokojení s opatřeními vlády, která jim berou práci a obživu, na Staromáku, je to samozřejmě špatně, protože koronavirus.

Naopak, když v Polsku demonstrují ženy proti verdiktu tamního ústavního soudu ve věci potratů, a vůbec tak proti tamní vládě, je to v pořádku, ačkoli koronavirus.

A v Bělorusku, kde proti Lukašenkovi lidé demonstrují týden co týden už tři měsíce, je to navýsost chvályhodné, přestože koronavirus, nebo možná spíše, protože žádný koronavirus. Nebo už jste snad někdy slyšeli nějakou zmínku o nějakých číslech z Minsku? Tedy kromě počtů demonstrantů?

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

Článek obsahuje štítky

ČT , média , Štěpánek , Trikolóra

autor: PV

Bc. Tomáš Kubín byl položen dotaz

Lídři EU se shodly na zvýšení tlaku na Rusko

Dobrý den, mám pár dotazů, k tomu, co pořád slyšíme. Kdo jsou to ti lídři EU? Kdo jim dal mandát něco rozhodovat a vyjednávat? A schvalujete to, co vyjednají pak i vy poslanci? Jestli ne, tak k čemu vás volíme, když pak rozhodují jiní? Neměli by ti, co jsou voleni občany mít ten nejsilnější mandát? ...

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:
style="min-height:300px;"> reklama
Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Balaštíková (ANO): Tohle není řešení. To je další výsměch

22:11 Balaštíková (ANO): Tohle není řešení. To je další výsměch

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k drahým potravinám.