Štěpánek (Trikolóra): Klausův second servis

21.12.2020 17:18

Zatím to stále ještě bublá pod povrchem, ale v Trikolóře se dějí věci. Určitě nejsem jediný, kdo první rok existence Trikolóry, a především její první účinkování ve volbách, vyhodnotil spíše kriticky.

Štěpánek (Trikolóra): Klausův second servis
Foto: Zuzana Koulová
Popisek: Spisovatel, hudebník Petr Štěpánek

Jen jsem to jako první krátce po krajských volbách sepsal (Zvedněme prapor. Vpravo v bok!). Ale určitě jsem nebyl jediný, komu se podobné myšlenky honily hlavou. A pokud jsem snad někoho inspiroval, je to jen dobře.

Nyní programová partička vedená Klausem juniorem připravila programovou inovaci a předkládá ji členské základně k připomínkám. Celý ten text mi mluví z duše, je fakt radost to číst. Zatímco dosud Trikolóra svoji pravicovou orientaci spíše ukrývala, nyní ji otevřeně deklaruje. Zatímco dosud mířila podobně jako ostatní spíše na většinového voliče, nyní zcela otevřeně cílí na ty, na které všichni ostatní, co se tísní v politickém středu, zvysoka kašlou. Na pravicového, konzervativního voliče. Není nás většina, ale je nás dost. A každopádně je potřeba, aby i tenhle hlas ve společenském, a hlavně parlamentním diskursu zněl.

Anketa

Chcete Pavla Rychetského za prezidenta republiky?

3%
97%
hlasovalo: 11568 lidí

Trikolóra v chystaném novém dokumentu jasně deklaruje „vpravo v bok“ a nabízí jednoznačné a nekompromisní odpovědi na palčivé otázky dneška. Včetně migrace, multikulturalismu či Evropské unie. Už žádné lavírování. Bravo! Za situace, kdy někdejší pravicové strany svým odchodem do středu a často spíše až do levého středu zcela vyklidily na pravé straně politického spektra pole, mají lidé, kterým srdce bije vpravo, opět co volit. Ten program je skvělý. Fakt nekecám.

Teď ještě zbývá dostat ho až k voličům, získat je na svoji stranu a realizovat z něj co nejvíc. Vzhledem k mediální ostrakizaci Trikolóry to nebude jednoduché. Ale Klausovo uskupení cílí na inteligentní lidi a ti jsou zvyklí si informace vyhledávat sami. Takže nemožné to není. A navíc Trikolóra chystá na příští rok informační ofenzívu.

Už jsem to jednou napsal, ale opakování je matka moudrosti. Historickou úlohou Trikolóry není soupeřit s SPD, nýbrž nabídnout důstojnou alternativu opuštěným pravicovým voličům. Tenhle Klausův second servis potřebnou razanci má.

(převzato z Profilu)

Článek byl převzat z Profilu Mgr. Petr Štěpánek

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: PV

Radek Rozvoral byl položen dotaz

koalice

K čemu je, když uspějete ve volbách, když stejně nejste schopni se s nikým domluvit na koalici? Myslím teď hlavně ve sněmovně. Proč si z ANO děláte za každou cenu nepřítele, když by to mohl být potencionálně váš jediný koaliční partner, s kterým byste získali většinu ve sněmovně?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:


Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Mračková Vildumetzová (ANO): 42 milionů na vládní propagaci. Zrušte to

23:07 Mračková Vildumetzová (ANO): 42 milionů na vládní propagaci. Zrušte to

Projev na 98. schůzi Poslanecké sněmovny 19. dubna 2024 k migračnímu paktu a 42 milionům na informač…