Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně

07.02.2015 8:31 | Zprávy

Ze slavnostního předávání cen za politický marketing Zlatý lístek 2014 si zástupci volebního štábu Svobodných odnesli čtyři vítězství v kategoriích strategie, slogan, kreativní idea a reklamní předmět.

Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Strany svobodných občanů

V kategoriích Facebook a videospot volební kampaň Svobodných ve volbách do Evropského parlamentu skončila na druhém místě.

„Moc si toho vážíme a je to pro nás velká čest,“ hodnotil výsledky kampaně volební manažer Petr Pořízek. Jarní kampaň vynesla straně historicky první překročení pětiprocentní volební klauzule v celorepublikových volbách. Europoslancem byl zvolen předseda a lídr strany Petr Mach. „Strategií naší kampaně bylo upozorňovat na podle nás nesmyslné regulace a nařízení EU, vyvolat o nich v médiích diskusi a proměnit toto téma v hlavní téma voleb. Napomoct k tomu měla i nová složenina slov „euronesmysl“, která se objevovala nejen ve sloganu, ale i veškeré naší komunikaci,“ popsal strategii kampaně Pořízek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

autor: Svobodni.cz

Ing. Markéta Šichtařová byl položen dotaz

Česká koruna

Když se ukotví česká koruna v Ústavě, chápu to správně, že pak nikdy nebudeme moc přijmout Euro nebo že by se dalo platit Korunou i Eurem?

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Rajchl (PRO): Postarat se o to, aby vyhrávali už jen ti předem vybraní

15:05 Rajchl (PRO): Postarat se o to, aby vyhrávali už jen ti předem vybraní

Komentář na svém veřejném facebookovém profilu k chystané tajné službě EU.