Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně

07.02.2015 8:31 | Zprávy

Ze slavnostního předávání cen za politický marketing Zlatý lístek 2014 si zástupci volebního štábu Svobodných odnesli čtyři vítězství v kategoriích strategie, slogan, kreativní idea a reklamní předmět.

Svobodní ovládli soutěž o nejlepší volební kampaně
Foto: Hans Štembera
Popisek: Logo Strany svobodných občanů

V kategoriích Facebook a videospot volební kampaň Svobodných ve volbách do Evropského parlamentu skončila na druhém místě.

„Moc si toho vážíme a je to pro nás velká čest,“ hodnotil výsledky kampaně volební manažer Petr Pořízek. Jarní kampaň vynesla straně historicky první překročení pětiprocentní volební klauzule v celorepublikových volbách. Europoslancem byl zvolen předseda a lídr strany Petr Mach. „Strategií naší kampaně bylo upozorňovat na podle nás nesmyslné regulace a nařízení EU, vyvolat o nich v médiích diskusi a proměnit toto téma v hlavní téma voleb. Napomoct k tomu měla i nová složenina slov „euronesmysl“, která se objevovala nejen ve sloganu, ale i veškeré naší komunikaci,“ popsal strategii kampaně Pořízek.

Tento článek je uzamčen

Článek mohou odemknout uživatelé s odpovídajícím placeným předplatným, nebo přihlášení uživatelé za Prémiové body PL

Přidejte si PL do svých oblíbených zdrojů na Google Zprávy. Děkujeme.

reklama

autor: Svobodni.cz

Mgr. Petr Hladík byl položen dotaz

elektromobilita

Proč zrovna neziskovky?V rozpočtu je tolik peněz,že znovu bude státní rozpočet podporovat neziskovky. Ano,ať podporuje,ale jenom ty charitativní apod.

Odpověď na tento dotaz zajímá celkem čtenářů:

Tato diskuse je již dostupná pouze pro předplatitele.

Další články z rubriky

Koudelka (Trikolora): Moravský znak a vlajka

22:01 Koudelka (Trikolora): Moravský znak a vlajka

Dne 5. července na Den Moravy a svátek sv. Cyrila a Metoděje se vyvěšují moravské vlajky.